نوشته شده توسط : ali

دانلود رایگان فیلم شیر قیصری : کسب و کار چینی با زیرنویس فارسی Kayseri Aslanı : Cin Isi TV Series 2017

فیلم شیر قیصری : کسب و کار چینی 2017 با کیفیت 1080p & 720p & 480p

 

دانلود فیلم شیر قیصری : کسب و کار چینی

دانلود قسمت آخر فیلم Kayseri Aslanı : Cin Isi

تماشا آنلاین فیلم Kayseri Aslanı : Cin Isi با زیرنویس فارسی
زیرنویس چسبیده دانلود فیلم Kayseri Aslanı : Cin Isi

دانلود فیلم ها و سریال های مرتبط با Kayseri Aslanı : Cin Isi

دانلود رایگان فیلم شیر قیصری : کسب و کار چینی

دانلود فیلم Kayseri Aslanı : Cin Isi بدون سانسور و حذفیات

.

 

ارسین، پسر پاستورما(گوشت خشک)فروش شهر قیصریه می باشد.ارسین که از شرط بندی مقداری پول بدست اورده دامادشان را قانع کرده و با ان پول قمار میکنند. فقط اوضاع انطور که فکر میکرد پیش نمیرود.در پایان شب، بدهی زیادی بالا می اوردند و ارسین مجبور میشود که سندی را امضا کرده و مغازه ی پدرش را بعنوان ضمانت تسلیم کند. او مجبور است ظرف مدت یک ماه بدهی خود را پرداخت کند و برای آن برنامه ریزی می کند.پروژه او خرید اجناس ارزان از چین است و  با جمع کردن پول از اصناف محله  برای خریدن اجناس به چین میرود. در همین حال ، زهرا ، دختری که از کودکی عاشق آن است ، نیز انگشتر نامزدیش را پس داده. عروسی دختر چونگ ،که از افراد سرشناس زیرزمینی است، درهمان هتل برگزار میشود. اما دختر این ازدواج را نمی خواهد و با متقاعد کردن ارسین ، شب فرار میکنند و با هم به قیصریه می ایند و اوضاع بیشتر از قبل بهم میریزد. مافیای چین هم به قیصریه می اید .
 
 

نسخه زبان اصلی بدون سانسور فیلم شیر قیصری : کسب و کار چینی را با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت seryal.fun دانلود و تماشا کنید.

       

برای دانلود فیلم Kayseri Aslanı : Cin Isi -شیر قیصری : کسب و کار چینی محصول 2017 ترکیه لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود فیلم Kayseri Aslanı : Cin Isi با لینک مستقیم

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و فیلم یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

.

دانلود فیلم Kayseri Aslanı : Cin Isi

 

دانلود زیرنویس چسبیده فیلم Kayseri Aslanı : Cin Isi

دانلود فیلم شیر قیصری : کسب و کار چینی 2022 با سرعت بالا و کیفیت عالی

دانلود فیلم Kayseri Aslanı : Cin Isi - شیر قیصری : کسب و کار چینی بدون سانسور و حذفیات

تماشای آنلاین فیلم شیر قیصری : کسب و کار چینی

خلاصه و معرفی بازیگران فیلم شیر قیصری : کسب و کار چینی

 

محصول : Turkey
زبان : Turkish
ژانر : کمدی
کارگردان : Ali Demirel
سال ساخت : 2017
زمان :1 ساعت و 32 دقیقه
سال انتشار
2017
کارگردان
Ali Demirel
ستارگان فیلم
Algı Eke , Ali Catalbas , Ali Erkazan

 

برای دانلود رایگان فیلم ترکیه شیر قیصری : کسب و کار چینی لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود فیلم شیر قیصری : کسب و کار چینی با لینک مستقیم

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و فیلم یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

 

  [caption id="attachment_58" align="alignnone" width="151"]دانلود فیلم دانلود فیلم ، دانلود فیلم[/caption] فیلم در لغت به معنی «نوار باریک» است و چون برای اولین بار، تصاویر متحرک، روی فیلم عکاسی ثبت می‌شد و به این وسیله، نمایش داده می‌شدند، این نام روی تصاویر متحرک ماند؛ البته امروز خود کلمه «فیلم» به‌طور تخصصی فقط به تصاویر متحرک گفته می‌شود که در سینما نمایش داده می‌شوند، فیلم‌هایی که پس از پایان اکرانشان در سینما، از تلویزیون پخش شود را «فیلم سینمایی» می‌گویند و اگر از ابتدا فیلمی را مختص تلویزیون بسازند و ربطی به سینما نداشته باشد، به آن «فیلم تلویزیونی» می‌گویند. همچنین فیلم‌هایی که به صورت چند سری (اپیزود) یا قسمت باشد به آنها فیلم می‌گویند. در نتیجه فیلم‌ها به سه دسته شامل: فیلم سینمایی، فیلم تلویزیونی و فیلم دسته‌بندی می‌شوند. ریشه این نام در این واقعیت است که فیلم عکاسی به‌طور تاریخی عنصر اساسی رسانه ضبط و پخش تصاویر متحرک به حساب می‌آمده. تولید فیلم‌ها از طریق ضبط تصویر مردم و اشیاء واقعی با دوربین یا به وجود آوردن آن‌ها از طریق تکنیک‌های انیمیشن یا جلوه‌های ویژه است. فیلم‌ها از مجموعه‌ای از قاب‌های انفرادی تشکیل شده‌اند که زمانی که به سرعت و پشت سرهم نمایش داده می‌شوند، توهم حرکت را در بیننده به‌وجود می‌آورند. بر اثر پدیده‌ای به نام تداوم دید که بر اثر آن یک منظره برای کسری از ثانیه پس از از بین رفتن آن در حافظه می‌ماند، چشمک‌های بین تصاویر، قابل رویت نیستند. همچنین عامل ارتباط عامل دیگری است که باعث مشاهده تصاویر متحرک می‌گردد. این اثر روانی به نام حرکت بتا معروف است.





:: برچسب‌ها: زیرنویس چسبیده دانلود فیلم Kayseri Aslanı : Cin Isi , دانلود قسمت آخر فیلم Kayseri Aslanı : Cin Isi , تماشا آنلاین فیلم Kayseri Aslanı : Cin Isi با زیرنویس فارسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: