نوشته شده توسط : ali

دانلود رایگان فیلم آب و آتش با زیرنویس فارسی Su Ve Ates TV Series 2013

فیلم آب و آتش 2013 با کیفیت 1080p & 720p & 480p

 

دانلود فیلم آب و آتش

دانلود قسمت آخر فیلم Su Ve Ates

تماشا آنلاین فیلم Su Ve Ates با زیرنویس فارسی
زیرنویس چسبیده دانلود فیلم Su Ve Ates

دانلود فیلم ها و سریال های مرتبط با Su Ve Ates

دانلود رایگان فیلم آب و آتش

دانلود فیلم Su Ve Ates بدون سانسور و حذفیات

.

 

 یاغمور که برای آموزش زبان به لندن میره به صورت اتفاقی در هواپیما با کمال آشنا میشه و از اون لحظه به بعد اتفاقات ولشون نمیکنه . یاغمور که کمال رو خیلی کم میشناسه و به داشتن اسرار پنهانی در درون او باور داره عاشقش میشه و بین اونا رابطه ای عاشقانه شروع میشه . کمال که از بقیه آدم هایی که وارد زندگی یاغمور شدن متفاوته اسرار بزرگی داره که از یاغمور پنهانش کرده . این دو زوج که روزهای رویایی رو در لندن پشت سر گزاشتن خیلی زود این روزا رو پشت سر میگذرونن . کمال که نام اصلی اش حشمت هستش درون یه دعوای خونی و قبیله ای قرار داره . و آتش بس دوطرفه دو قبیله هم به کلی به حشمت بستگی داره . اتفاقاتی که یاغمور رو هم تحت تاثیر قرار میده خیلی نزدیکه و …  
 
 

نسخه زبان اصلی بدون سانسور فیلم آب و آتش را با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت seryal.fun دانلود و تماشا کنید.

       

برای دانلود فیلم Su Ve Ates -آب و آتش محصول 2013 ترکیه لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود فیلم Su Ve Ates با لینک مستقیم

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و فیلم یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

.

دانلود فیلم Su Ve Ates

 

دانلود زیرنویس چسبیده فیلم Su Ve Ates

دانلود فیلم آب و آتش 2022 با سرعت بالا و کیفیت عالی

دانلود فیلم Su Ve Ates - آب و آتش بدون سانسور و حذفیات

تماشای آنلاین فیلم آب و آتش

خلاصه و معرفی بازیگران فیلم آب و آتش

 

دانلود فیلم درام فوق العاده « آب و آتش » محصول ترکیه « دوبله فارسی بدون سانسور اضافه شد » نام فیلم : آب و آتش – ۲۰۱۳ Su ve A es مدت زمان : ۱۳۰ دقیقه ژانر : درام – رمانتیک محصول کشور : ترکیه زبان : دوبله فارسی

زیرنویس فارسی : چسبیده به فیلم تهیه کننده : Osma Sı av نویسنده : Özca De iz – Av i Tu a Dilligil کارگردان : Özca De iz بازیگران : Ke a Imi zalioglu – Seli Demi a a a d Oguz Galeli

برای دانلود رایگان فیلم ترکیه آب و آتش لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود فیلم آب و آتش با لینک مستقیم

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و فیلم یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

 

  [caption id="attachment_58" align="alignnone" width="151"]دانلود فیلم دانلود فیلم ، دانلود فیلم[/caption] فیلم در لغت به معنی «نوار باریک» است و چون برای اولین بار، تصاویر متحرک، روی فیلم عکاسی ثبت می‌شد و به این وسیله، نمایش داده می‌شدند، این نام روی تصاویر متحرک ماند؛ البته امروز خود کلمه «فیلم» به‌طور تخصصی فقط به تصاویر متحرک گفته می‌شود که در سینما نمایش داده می‌شوند، فیلم‌هایی که پس از پایان اکرانشان در سینما، از تلویزیون پخش شود را «فیلم سینمایی» می‌گویند و اگر از ابتدا فیلمی را مختص تلویزیون بسازند و ربطی به سینما نداشته باشد، به آن «فیلم تلویزیونی» می‌گویند. همچنین فیلم‌هایی که به صورت چند سری (اپیزود) یا قسمت باشد به آنها فیلم می‌گویند. در نتیجه فیلم‌ها به سه دسته شامل: فیلم سینمایی، فیلم تلویزیونی و فیلم دسته‌بندی می‌شوند. ریشه این نام در این واقعیت است که فیلم عکاسی به‌طور تاریخی عنصر اساسی رسانه ضبط و پخش تصاویر متحرک به حساب می‌آمده. تولید فیلم‌ها از طریق ضبط تصویر مردم و اشیاء واقعی با دوربین یا به وجود آوردن آن‌ها از طریق تکنیک‌های انیمیشن یا جلوه‌های ویژه است. فیلم‌ها از مجموعه‌ای از قاب‌های انفرادی تشکیل شده‌اند که زمانی که به سرعت و پشت سرهم نمایش داده می‌شوند، توهم حرکت را در بیننده به‌وجود می‌آورند. بر اثر پدیده‌ای به نام تداوم دید که بر اثر آن یک منظره برای کسری از ثانیه پس از از بین رفتن آن در حافظه می‌ماند، چشمک‌های بین تصاویر، قابل رویت نیستند. همچنین عامل ارتباط عامل دیگری است که باعث مشاهده تصاویر متحرک می‌گردد. این اثر روانی به نام حرکت بتا معروف است.



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم ها و سریال های مرتبط با Su Ve Ates , دانلود رایگان فیلم آب و آتش , زیرنویس چسبیده دانلود فیلم Su Ve Ates , ,
:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

دانلود رایگان سریال مرد اره ای با زیرنویس فارسی Chainsaw Man TV Series 2022

سریـال مرد اره ای 2022 با کیفیت 1080p & 720p & 480p

 

دانلود سریال مرد اره ای

دانلود قسمت آخر سریال Chainsaw Man

تماشا آنلاین سریال Chainsaw Man با زیرنویس فارسی
زیرنویس چسبیده دانلود سریال Chainsaw Man

دانلود فیلم ها و سریال های مرتبط با Chainsaw Man

دانلود رایگان سریال مرد اره ای

دانلود فیلم Chainsaw Man بدون سانسور و حذفیات

.

 

مرد جوانی که پس از خیانت، به حال مرگ رها شده ، پس از آنکه با سگ اهریمنی خود ادغام می شود، مجدد به شکل یک انسان - شیطان متولد می شود . او به زودی در سازمانی که به شکار شیاطین اختصاص یافته , مشغول به کار می شود.

 
 
 

نسخه زبان اصلی بدون سانسور سریال مرد اره ای را با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت seryal.fun دانلود و تماشا کنید.

       

برای دانلود دانلود سریـال Chainsaw Man - مرد اره ای محصول 2022 ژاپن لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود سریال Chainsaw Man با لینک مستقیم

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و سریال یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

.

دانلود سریال Chainsaw Man

 

دانلود زیرنویس چسبیده سریال Chainsaw Man

دانلود سریال مرد اره ای 2022 با سرعت بالا و کیفیت عالی

دانلود سریال Chainsaw Man - مرد اره ای بدون سانسور و حذفیات

تماشای آنلاین سریال مرد اره ای

خلاصه و معرفی بازیگران سریال مرد اره ای

ژانر
  • اکشن[۱]
  • خیال‌پردازی تاریک[۲]
  • کمدی ترسناک[۳]
 
نویسنده تاتسوکی فوجیموتو
ناشر شوئیشا
ناشر انگلیسی
NA
ویز مدیا
   
   
   
تاریخ انتشار ۳ دسامبر، ۲۰۱۸ – اکنون
جلدها ۱۲
انیمه
کارگردان ریو ناکایاما ماساتو ناکاسونو
نویسنده هیروشی سکو
موسیقی کنسوکه اوشیو
   
انتشار ۱۲ اکتبر ۲۰۲۲ – اکنون
تحت لایسنس کرانچی‌رول مدیا لینک

   

برای دانلود رایگان سریال ژاپن مرد اره ای لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود سریال مرد اره ای با لینک مستقیم

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و سریال یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

 

  [caption id="attachment_58" align="alignnone" width="151"]دانلود فیلم دانلود فیلم ، دانلود سریال[/caption] فیلم در لغت به معنی «نوار باریک» است و چون برای اولین بار، تصاویر متحرک، روی فیلم عکاسی ثبت می‌شد و به این وسیله، نمایش داده می‌شدند، این نام روی تصاویر متحرک ماند؛ البته امروز خود کلمه «فیلم» به‌طور تخصصی فقط به تصاویر متحرک گفته می‌شود که در سینما نمایش داده می‌شوند، فیلم‌هایی که پس از پایان اکرانشان در سینما، از تلویزیون پخش شود را «فیلم سینمایی» می‌گویند و اگر از ابتدا فیلمی را مختص تلویزیون بسازند و ربطی به سینما نداشته باشد، به آن «فیلم تلویزیونی» می‌گویند. همچنین فیلم‌هایی که به صورت چند سری (اپیزود) یا قسمت باشد به آنها سریال می‌گویند. در نتیجه فیلم‌ها به سه دسته شامل: فیلم سینمایی، فیلم تلویزیونی و سریال دسته‌بندی می‌شوند. ریشه این نام در این واقعیت است که فیلم عکاسی به‌طور تاریخی عنصر اساسی رسانه ضبط و پخش تصاویر متحرک به حساب می‌آمده. تولید فیلم‌ها از طریق ضبط تصویر مردم و اشیاء واقعی با دوربین یا به وجود آوردن آن‌ها از طریق تکنیک‌های انیمیشن یا جلوه‌های ویژه است. فیلم‌ها از مجموعه‌ای از قاب‌های انفرادی تشکیل شده‌اند که زمانی که به سرعت و پشت سرهم نمایش داده می‌شوند، توهم حرکت را در بیننده به‌وجود می‌آورند. بر اثر پدیده‌ای به نام تداوم دید که بر اثر آن یک منظره برای کسری از ثانیه پس از از بین رفتن آن در حافظه می‌ماند، چشمک‌های بین تصاویر، قابل رویت نیستند. همچنین عامل ارتباط عامل دیگری است که باعث مشاهده تصاویر متحرک می‌گردد. این اثر روانی به نام حرکت بتا معروف است.



:: برچسب‌ها: دانلود قسمت آخر سریال Chainsaw Man , تماشا آنلاین سریال Chainsaw Man با زیرنویس فارسی , زیرنویس چسبیده دانلود سریال Chainsaw Man , ,
:: بازدید از این مطلب : 703
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

دانلود رایگان سریال دکتر معجزه گر با زیرنویس فارسی Mucize Doktor TV Series 2019

سریـال دکتر معجزه گر 2019 با کیفیت 1080p & 720p & 480p

 

دانلود سریال دکتر معجزه گر

دانلود قسمت آخر سریال Mucize Doktor

تماشا آنلاین سریال Mucize Doktor با زیرنویس فارسی
زیرنویس چسبیده دانلود سریال Mucize Doktor

دانلود فیلم ها و سریال های مرتبط با Mucize Doktor

دانلود رایگان سریال دکتر معجزه گر

دانلود فیلم Mucize Doktor بدون سانسور و حذفیات

.

 

این سریال از روی سریال کره ای آقای دکتر یا دکتر خوب ساخته شده است. علی وفا اوتیسم و سندروم ساوانت داره. علی در استان بیله جیک ترکیه بدنیا اومده و چون کودکی مشکل دار بوده از طرف پدرش طرد شده. علی که از خونه بیرون انداخته شده بود توسط دکتر عادل که در بیله جیک دکتری میکرد به فرزندی گرفته میشه و همونطوری که به برادرش قول داده بود تمام مقاطع تحصیلی رو با شاگرد اولی تموم میکنه و با رتبه یک از دانشکده پزشکی فارغ التحصیل میشه. علی که حافظه تصوری بسیار قوی داره هرچیزی که میبینه رو میتونه بخاطر بسپاره. دکتر عادل سعی میکنه اونو در بیمارستان استخدام کنه ولی …

 
 
 

نسخه زبان اصلی بدون سانسور سریال دکتر معجزه گر را با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت seryal.fun دانلود و تماشا کنید.

       

برای دانلود دانلود سریـال Mucize Doktor -دکتر معجزه گر محصول 2019 ترکیه لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود سریال Mucize Doktor با لینک مستقیم

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و سریال یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

.

دانلود سریال Mucize Doktor

 

دانلود زیرنویس چسبیده سریال Mucize Doktor

دانلود سریال دکتر معجزه گر 2022 با سرعت بالا و کیفیت عالی

دانلود سریال Mucize Doktor - دکتر معجزه گر بدون سانسور و حذفیات

تماشای آنلاین سریال دکتر معجزه گر

خلاصه و معرفی بازیگران سریال دکتر معجزه گر

 

منتشر کننده فایل: Film2Movie ژانر : اجتماعی , خانوادگی , غم‌انگیز  ۷٫۳/۱۰ از ۱,۳۳۹ رای زبان : فارسی کیفیت : ۴۸۰p – ۷۲۰p – ۱۰۸۰p  فرمت : MKV حجم : ۹۰۰ – ۴۰۰ – ۲۰۰ مگابایت محصول : ترکیه ستارگان : Taner Olmez, Onur Tuna, Sinem Unsal, Hazal Turesan کارگردانان : Yusuf Pirhasan, Aytac Cicek لینک‌های مرتبط : جستجوی زیرنویس فارسی
توضیحات دوبله :
دوبله فارسی سریال دکتر معجزه

   

برای دانلود رایگان سریال ترکیه دکتر معجزه گر لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود سریال دکتر معجزه گر با لینک مستقیم

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و سریال یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

 

  [caption id="attachment_58" align="alignnone" width="151"]دانلود فیلم دانلود فیلم ، دانلود سریال[/caption] فیلم در لغت به معنی «نوار باریک» است و چون برای اولین بار، تصاویر متحرک، روی فیلم عکاسی ثبت می‌شد و به این وسیله، نمایش داده می‌شدند، این نام روی تصاویر متحرک ماند؛ البته امروز خود کلمه «فیلم» به‌طور تخصصی فقط به تصاویر متحرک گفته می‌شود که در سینما نمایش داده می‌شوند، فیلم‌هایی که پس از پایان اکرانشان در سینما، از تلویزیون پخش شود را «فیلم سینمایی» می‌گویند و اگر از ابتدا فیلمی را مختص تلویزیون بسازند و ربطی به سینما نداشته باشد، به آن «فیلم تلویزیونی» می‌گویند. همچنین فیلم‌هایی که به صورت چند سری (اپیزود) یا قسمت باشد به آنها سریال می‌گویند. در نتیجه فیلم‌ها به سه دسته شامل: فیلم سینمایی، فیلم تلویزیونی و سریال دسته‌بندی می‌شوند. ریشه این نام در این واقعیت است که فیلم عکاسی به‌طور تاریخی عنصر اساسی رسانه ضبط و پخش تصاویر متحرک به حساب می‌آمده. تولید فیلم‌ها از طریق ضبط تصویر مردم و اشیاء واقعی با دوربین یا به وجود آوردن آن‌ها از طریق تکنیک‌های انیمیشن یا جلوه‌های ویژه است. فیلم‌ها از مجموعه‌ای از قاب‌های انفرادی تشکیل شده‌اند که زمانی که به سرعت و پشت سرهم نمایش داده می‌شوند، توهم حرکت را در بیننده به‌وجود می‌آورند. بر اثر پدیده‌ای به نام تداوم دید که بر اثر آن یک منظره برای کسری از ثانیه پس از از بین رفتن آن در حافظه می‌ماند، چشمک‌های بین تصاویر، قابل رویت نیستند. همچنین عامل ارتباط عامل دیگری است که باعث مشاهده تصاویر متحرک می‌گردد. این اثر روانی به نام حرکت بتا معروف است.



:: برچسب‌ها: زیرنویس چسبیده دانلود سریال Mucize Doktor , دانلود رایگان سریال دکتر معجزه گر , دانلود فیلم ها و سریال های مرتبط با Mucize Doktor , ,
:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

 

دانلود سریال Dogdugun Ev Kaderindir

تماشا قسمت اخر سریال Dogdugun Ev Kaderindir

زیرنویس چسبیده سریال Dogdugun Ev Kaderindir

دانلود رایگان سریال خانه تو سرنوشت توست

دانلود فیلم Dogdugun Ev Kaderindir

 

.

 

 

داستان عشق مهدی و زینب که در کودکی رنج بسیاری بردند و زندگی سختی را تجربه کردندو روح آنها پر از زخم هاییست که حتی پس از گذشت سالها از کودکیشان هنوز التیام پیدا نکرده،دو روحی که نسبت به هم احساس تعلق پیدا میکنند،و در این سفر داستان عشقشان را با زبانی دیگر و کلماتی دیگر بیان میکنند. زینب دانشجوی رشته حقوق است که بین دو زندگی متفاوت و دو مادرش گیر کرده است که انتظارات آنها کاملاً متفاوت است. از یک طرف ، او زیر فداکاری های مادر خود خرد می شود و از سوی دیگر ، سعی می کند رویاهای مادر خود را بازگرداند. سالها است که تلاش می کند تعادل بین دو طرف حفظ شود ، زینب همچنان به این سؤال می کند که او واقعاً کیست و از چه خانواده ای است. این تنها سؤالی است که زینب نمی تواند پاسخی برای آن پیدا کند. مهدی مردی شجاع ، ایثارگر و در عین حال تنها است که ابتدا مسئولیت خانواده خود و سپس مردم محله خود را به عهده می گیرد. او این عشق همه را به دست آورد ،اما تنها عشق مادر خود را نخواهد داشت. چنان پوچی مهلکی در مهدی وجود دارد که او سعی می کند آن را با انتقام پدرش پر کند. مادر او؛ برای نجات پسرش از تاریکی ، تصمیم می گیرد با شخصی از محله ازدواج کند.

 

 

برای دانلود سریال Dogdugun Ev Kaderindir لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود سریال Dogdugun Ev Kaderindir با لینک مستقیم

 

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و سریال یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

.

دانلود سریال Dogdugun Ev Kaderindir

 

دانلود زیرنویس چسبیده سریال Dogdugun Ev Kaderindir

تماشای آنلاین سریال خانه تو سرنوشت توست

خلاصه و معرفی بازیگران سریال خانه تو سرنوشت توست

 

 

 

دمت اوزدمیر (به ترکی استانبولی:Demet ozdemir؛ زادۀ ۲۶ فوریه ۱۹۹۲) بازیگر و رقصنده و مدل کشور ترکیه می‌باشد. او در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین مدل زن و بازیگر ترکیه انتخاب شد.

زندگی شخصی

خانواده او از مهاجران بلغارستانی ساکن ترکیه می‌باشند. وی یک برادر به نام ولکان و یک خواهر به نام دریا دارد و پدر و مادر او در کودکی از هم جدا شده‌اند.

وی با بازی در نقش آیلین در سریال Sana Bir Sır Verecegim شناخته شد. او بعد از سریال پرنده سحرخیز در سریال خانه‌ای که در آن زاده شدی تقدیر توست با ابراهیم چلیک‌کول ایفای نقش می کند. دمت در آغاز حرفه‌اش در صنعت سرگرمی به عنوان رقصنده صحنه برای خواننده مشهور ترک بنگو اردن کار می کرد و درموزیک ویدیو “Hodri Meydan” این خواننده نیز حضور داشت، در بیوگرافی دمت اوزدمیر می خوانیم که وی سپس به گروه رقص “Efes Kızları” پیوست. اوزدمیر سپس در موزیک ویدیو “Ateş Et ve Unut” خواننده معروف ترکیه مصطفی صندل (ساندال) ظاهر شد و چیزی نگذشت که در سریال تلویزیونی “یه راز بهت می گم” (Sana Bir Sır Vereceğim) که از شبکه فاکس ترکیه پخش می شد، در کنار دیگر بازیگران ترک نظیر اسرا رونابار، مورات هان و اکین کوچ، در قالب شخصیت آیلین نقش آفرینی کرد.

 

ابراهیم چلیک‌کول (ترکی استانبولی: İbrahim celikkol‎؛ زادهٔ ۱۴ فوریهٔ ۱۹۸۲) هنرپیشه، مدل، و بازیکنبسکتبال اهل ترکیه است.

زندگی شخصی

ابراهیم بازیکن حرفه‌ای لیگ بسکتبال ترکیه و عضو تیم ملی بسکتبال جوانان بود. او پدرش را که خود بازیکن حرفه‌ای فوتبال و مشوق اصلی وی در زمینه ورزش بود را در سال ۲۰۰۰ از دست داد؛ و به همین دلیل ورزش را رها کرد و وارد صنعت مدلینگ شد.

او به مدت چند سال در زمینه مدلینگ به صورت جدی فعالیت داشت تا اینکه کارگردان مشهور ترک عثمان سیناو او را به عنوان نقش اصلی برای سریال خود کشف و وارد عرصه بازیگری کرد. ابراهیم علاقه زیادی به طبیعت و حیوانات دارد و در همین راستا سرپرستی تعدادی زیادی سگ کنگل را به عهده گرفته و جوایزی نیز از انجمن‌های حمایت از حیوانات دریافت کرده است.

 

برای دانلود سریال خانه تو سرنوشت توست لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود سریال خانه تو سرنوشت توست با لینک مستقیم

 

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و سریال یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: دانلود سریال Dogdugun Ev Kaderindir , دانلود رایگان سریال خانه تو سرنوشت توست , دانلود فیلم Dogdugun Ev Kaderindir , تماشا قسمت اخر سریال Dogdugun Ev Kaderindir , ,
:: بازدید از این مطلب : 421
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

 

دانلود فیلم Cebimdeki Yabancı

تماشا قسمت اخر فیلم Cebimdeki Yabancı

زیرنویس چسبیده فیلم Cebimdeki Yabancı

دانلود رایگان فیلم غریبه تو جیبی

دانلود فیلم Cebimdeki Yabancı

 

.

 

 

این هفت دوست قدیمی تصمیم می‌گیرند برای شام کنار هم بیایند . همه پشت میز نشسته‌اند و گپ می‌زنند و می‌خندند . در طول غذا , تصمیم گرفته می‌شود که یک بازی را انجام دهید . بازی بسیار ساده است ; همه تلفن‌های خود را روی میز می‌گذارند , هر پیام وارد شده و اعلان با صدای بلند خوانده خواهد ...

 

 

برای دانلود فیلم Cebimdeki Yabancı لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود فیلم Cebimdeki Yabancı با لینک مستقیم

 

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و فیلم یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

.

دانلود فیلم Cebimdeki Yabancı

 

دانلود زیرنویس چسبیده فیلم Cebimdeki Yabancı

تماشای آنلاین فیلم غریبه تو جیبی

خلاصه و معرفی بازیگران فیلم غریبه تو جیبی

 

 

 

غریبه تو جیبی – Cebimdeki Yabanci

 

زیرنویس فارسی

محصول : Turkey

زبان : Turkish

ژانر : درام کمدی

کارگردان : Serra Yilmaz

سال ساخت : 2018

 

برای دانلود فیلم غریبه تو جیبی لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود فیلم غریبه تو جیبی با لینک مستقیم

 

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و فیلم یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم Cebimdeki Yabancı , دانلود رایگان فیلم غریبه تو جیبی , زیرنویس چسبیده فیلم Cebimdeki Yabancı , تماشا قسمت اخر فیلم Cebimdeki Yabancı , ,
:: بازدید از این مطلب : 706
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

 

دانلود فیلم oldur beni sevgilim

تماشا قسمت اخر فیلم oldur beni sevgilim

زیرنویس چسبیده فیلم oldur beni sevgilim

دانلود رایگان فیلم منو بکش عزیزم

دانلود فیلم oldur beni sevgilim

 

.

 

 

لاتاری ملی میتونه یه زندگی مشترک رو نجات بده؟ یه لاتاری میتونه زندگی که دیگه هیجانی براش نمونده رو نجات بده؟ یا این پول پایان اون زندگی میشه؟ اوکان و دامت با بازی Murat Boz و Seda Bakan جواب این سوال رو در این فیلم خواهند فهمید کیفیت WebDL قرار گرفت زیرنویس چسبیده فیلم قرار گرفت زیرنویس فارسی اختصاصی از TurkDL تریلر ...

 

 

برای دانلود فیلم oldur beni sevgilim لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود فیلم oldur beni sevgilim با لینک مستقیم

 

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و فیلم یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

.

دانلود فیلم oldur beni sevgilim

 

دانلود زیرنویس چسبیده فیلم oldur beni sevgilim

تماشای آنلاین فیلم منو بکش عزیزم

خلاصه و معرفی بازیگران فیلم منو بکش عزیز

 

سال ساخت : 2019

محصول کشور : ترکیه

ژانر : عاشقانه – رمانتیک – کمد

زبان : اصلی

زیرنویس فارسی : دارد

مدت زمان : 130 دقیقه

نویسنده : Murat Disli

کارگردان : Senol Sönmez

بازیگران : Murat Boz – Seda Bakan – Acelya Topaloglu | See full cast & crew

 

 

 

برای دانلود فیلم منو بکش عزیزم لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود فیلم منو بکش عزیزم با لینک مستقیم

 

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و فیلم یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: زیرنویس چسبیده فیلم oldur beni sevgilim , دانلود رایگان فیلم منو بکش عزیزم , دانلود فیلم oldur beni sevgilim , تماشا قسمت اخر فیلم oldur beni sevgilim , ,
:: بازدید از این مطلب : 735
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

 

دانلود سریال Ramo

تماشا قسمت اخر سریال Ramo

زیرنویس چسبیده سریال Ramo

دانلود رایگان سریال رامو

دانلود فیلم Ramo

 

.

 

 

رامو و خانواده اش در یکی از محله های فقیرنشین، خلاف و در عین حال باحال آدانا زندگی میکنند. بخاطر این که بیشتر به قاچاق سوخت مشغولن بهشون بنزین چی ها گفته میشه. خانواده ی رامو برای خلافکاری به اسم چنگیز کار میکنند، چنگیز خودش هم برای خلافکاری بزرگتر به نام جهانگیر کار میکند. چنگیز و خانواده اش بهیچ عنوان رفتار خوبی با زیردستانشون ندارن و همیشه به اونا ظلم میکنن و تحقیرشون میکنن برای همین رامو تصمیم میگیره که چنگیز رو کنار بزنه و جای اون بشینه که راه این اثبات خودش به جهانگیر و زدن زیراب چنگیز بود. تنها چیزی که باعث تردید رامو میشد عشقش نسبت به دختر چنگیز، سیبل بود که سعی میکرد با نزدیک نشدن به اون این عشق رو سرکوب کنه. بالاخره رامو مجبور میشه پدر و برادر سیبل رو بکشه و …

 

 

برای دانلود سریال Ramo لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود سریال Ramo با لینک مستقیم

 

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و سریال یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

.

دانلود سریال Ramo

 

دانلود زیرنویس چسبیده سریال Ramo

تماشای آنلاین سریال رامو

خلاصه و معرفی بازیگران سریال رامو

 

موراد ییلدریم (به ترکی Murat Yildrim) ، بازیگر و مجری سرشناس ترک متولد ۱٣ آوریل ۱٩٧٩ در کنیا است. مراد از پدری ترک بنام مهمت صالیح و مادری عرب با نام حیات متولد شده است. او دو خواهر دارد. طبق گفته ی مراد، پدر و مادرش زبان یکدیگر را متوجه نمی شدند و به ترکی با یکدیگر صحبت میکرده اند به همین دلیل او و خواهرانش به غیر از ترکی اصلا نتوانسته اند عربی و کردی را یاد بگیرند.

مراد در یکی از روستا های کنیا بزرگ شده و پس از آن به خاطر کار پدرش که معلم ادبیات بوده به آدانا مهاجرت کرده است. او پس از تمام کردن دوره دبیرستان برای تحصیل در دانشگاه، به استانبول آمده است. اسرا بیلگیچ ۱۴ اکتبر سال ۱۹۹۲ است. وی از سال ۲۰۱۴ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. اسرا از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ در ۴ فصل از مجموعه تلویزیونی قیام ارطغرل در نقش حلیمه خاتون همسر ارطغرل و مادر عثمان یکم بنیانگذار امپراتوری عثمانی حضور برجسته‌ای داشت. اسرا بیلگیچ در سال ۲۰۱۷ با گوخان توره بازیکن تیم ملی فوتبال ترکیه ازدواج کرد.

 

برای دانلود سریال رامو لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود سریال رامو با لینک مستقیم

 

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و سریال یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم Ramo , دانلود سریال Ramo , تماشا قسمت اخر سریال Ramo , زیرنویس چسبیده سریال Ramo , ,
:: بازدید از این مطلب : 415
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

 

دانلود سریال Alparslan: Buyuk Selcuklu

تماشا قسمت اخر سریال Alparslan: Buyuk Selcuklu

زیرنویس چسبیده سریال Alparslan: Buyuk Selcuklu

دانلود رایگان سریال الپ ارسلان

دانلود فیلم Alparslan: Buyuk Selcuklu

 

.

 

 

سریال سلجوقیان بزرگ که در مورد تاریخ ایرانیان می باشد در مورد ظهور این سلسله قدرتمند می باشد. دشمن سلجوقیان حسن صباح است و شخصیت های همچون نظام الملک، عمر خیام و ملکشاه در این سریال حضور دارند. ...

 

 

برای دانلود سریال Alparslan: Buyuk Selcuklu لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود سریال Alparslan: Buyuk Selcuklu با لینک مستقیم

 

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و سریال یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

.

دانلود سریال  Alparslan: Büyük Selcuklu

 

دانلود زیرنویس چسبیده سریال Alparslan: Buyuk Selcuklu

تماشای آنلاین سریال الپ ارسلان

خلاصه و معرفی بازیگران سریال الپ ارسلان

 

  • باریش اردوچ در نقش آلپ ارسلان: ملک سلجوقی (شاهزاده).[۱]
  • مهمت اوزگور در نقش نظام الملک: یک مقام سلجوقی. اوزگور نقش خود را از رستاخیز: امپراتوری بزرگ سلجوقی ادامه می‌دهد.[۱]
  • فخریه اوجن در نقش آکچا خاتون: علاقه آلپ ارسلان.[۱]
  • باریش باغجی در نقش طغرل بیک: موسس سلسله سلجوقیان.[۲]
  • اردینچ گولنر در نقش چغری بیک: پدر آلپ ارسلان. نقش آلپ ارسلان در فصل 2 سریال بیداری سلجوقیان بزرگ توسط باریش اردوچ (BarısArduç) بازیگر 35 ساله ترک ایفا شده است. این بازیگر و مدل اهل ترکیه بعد از ایفای یکی از نقش‌های اصلی سریال عشق اجاره‌ای به شهرت زیادی رسید. او همچنین در سال‌های 2015 و 2016 توانسته جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را از جشنواره‌های داخلی ترکیه دریافت کند. بازی او در سریال بیداری سلجوقیان بزرگ فصل 2 مورد تحسین منتقدین قرار گرفت و او را به عنوان یکی از بازیگران مهم و مطرح ترکیه در سطح بین‌المللی معرفی کرد. فخریه اوجن (Fahriye Evcen)، مدل و بازیگر 36 ساله، نقش آکچه را در سریال ترکیه‌ای Alparsalan ایفا می‌کند. او که در آلمان مشغول به تحصیل بود وقتی در سال 2007 برای تعطیلات به ترکیه برگشت توسط یکی از دوستانش به یکی از تهیه‌کنندگان ترک معرفی شد و پس از آن روند بازیگری خودش را آغاز کرد و با بازی در سریال‌های برگ ریزان و سعید و شورا به اوج شهرت رسید. فخریه اوجن همسر یکی از مهمترین بازیگران ترکی یعنی بوراک اوزچیویت (Burak Özcivit) است.

 

برای دانلود سریال الپ ارسلان لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود سریال الپ ارسلان با لینک مستقیم

 

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و سریال یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: دانلود زیرنویس چسبیده سریال Alparslan: Buyuk Selcuklu , دانلود فیلم Alparslan: Buyuk Selcuklu , دانلود رایگان سریال الپ ارسلان , تماشا قسمت اخر سریال Alparslan: Buyuk Selcuklu , ,
:: بازدید از این مطلب : 629
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

 

دانلود سریال Kuzey Yıldızı: İlk Ask

تماشا قسمت اخر سریال Kuzey Yıldızı: İlk Ask

زیرنویس چسبیده سریال Kuzey Yıldızı: İlk Ask

دانلود رایگان سریال ستاره شمالی

دانلود فیلم Kuzey Yıldızı: İlk Ask

 

.

 

 

کوزی (اسماعیل دمیرجی) زندگی ثروتمند و در کنار خانواده اش با خوشی زندگی می کند. او در اصل اهل اردو، شهر کوچکی در منطقه دریای سیاه ترکیه است. با این حال، سال‌ها پیش زادگاهش را برای ادامه تحصیل در استانبول ترک و از کار در تجارت خانوادگی خودداری می کند تا در استانبول زندگی کند. وقتی برای خود زندگی جدیدی می سازد، دیگر به زادگاهش باز نمی گردد. زندگی کوزی ناگهان زیر و رو می شود. همسرش طلاق می گیرد و خانواده را رها می کند. کوزی که با ثروت زنش زندگی می کرده حالا خود را بی پول می بیند و نمی داند چگونه با سه دختر نوجوانش همه چیز را از نو شروع کند

 

 

برای دانلود سریال Kuzey Yıldızı: İlk Ask لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود سریال Kuzey Yıldızı: İlk Ask با لینک مستقیم

 

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و سریال یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

.

دانلود سریال  Kuzey Yıldızı: İlk Ask

 

دانلود زیرنویس چسبیده سریال Kuzey Yıldızı: İlk Ask

تماشای آنلاین سریال ستاره شمالی

خلاصه و معرفی بازیگران سریال ستاره شمالی

 

اسماعیل دمیر جی بازیگر نقش کوزی در سریال ستاره شمالی می باشد .

 

او به دلیل حضور در این سریال به یکی از شناخته شده ترین بازیگران ترک تبدیل شد .

 

اسماعیل متولد 1984 در شهر آنکارا در کشور ترکیه می باشد .

 

 

همسر او هانده سورال می باشد که یکی از بازیگران زن ترک هست .

 

چند عکس هم از این بازیگر برای شما عزیزان قرار دادیم

آسلیهان گونر ( به ترکی Aslihan Güner ) که نقش ییلدیز را بازی می کند متولد ۱۷ دسامبر ۱۹۸۷ در استانبول است.

 

پدر آسلیهان اصالتا اهل سیواس و مادرش اهل مالاتیا است.

 

او که فرزند بزرگ خانواده است، دو خواهر به نام های نسلیهان و یاسمین و یک برادر دارد.

 

آسلیهان پس از به پایان رساندن دوره دبیرستان، در مرکز باریش مانچو شروع به یادگیری درس های بازیگری کرد.

 

 

 

برای دانلود سریال ستاره شمالی لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود سریال ستاره شمالی با لینک مستقیم

 

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و سریال یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: تماشا قسمت اخر سریال Kuzey Yıldızı: İlk Ask , تماشای آنلاین سریال ستاره شمالی , دانلود فیلم Kuzey Yıldızı: İlk Ask , دانلود رایگان سریال ستاره شمالی , ,
:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

 

دانلود فیلم MUCİZE 2: ASK

تماشا قسمت اخر فیلم MUCİZE 2: ASK

زیرنویس چسبیده فیلم MUCİZE 2: ASK

دانلود رایگان فیلم معجزه : عشق

دانلود فیلم MUCİZE 2: ASK

 

.

 

 

ادامه فیلم معجزه که در سال ۲۰۱۴ ساخته شده بود را دوباره محسن کیرمیزی گول کارگردانی و نویسندگی ان را به عهده میگیرد‌.تالات بولوت و مرت توراک که نقش های اول داستان محسن کیرمیزی گول که چهارمین داستان طولانی او است را بر عهده دارند.داستان اِگِ را که از بهترین نقطه کشور برای خدمت به دورترین نقطه انادولو میرود تا به افرادی که در فقر زندگی میکنند و بچه هایی که با امید به دنبال اموزش علم هستند را نقل میکند.نقش اصلی فیلم معجزه ۲ را مرت توراک بر عهده دارد

 

 

برای دانلود فیلم MUCİZE 2: ASK لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود فیلم MUCİZE 2: ASK با لینک مستقیم

 

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و فیلم یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

.

دانلود فیلم  MUCİZE 2: ASK

 

دانلود زیرنویس چسبیده فیلم MUCİZE 2: ASK

تماشای آنلاین فیلم معجزه : عشق

خلاصه و معرفی بازیگران فیلم معجزه : عشق

 

نام فیلم : Mucize Ask 2 – عشق معجزه گر ۲
ژانر : درام
کارگردان: Mahsun Kirmizigül
نویسنده: Mahsun Kirmizigül
بازیگران: Mert Turak Fikret Kuskan Senay Gürler Sinan Caliskanoglu Mahsun KirmizigüIMelis Sezen
محصول : ترکیه
زبان : ترکی

 

برای دانلود فیلم معجزه : عشق لینک پایین کلیک کنید.

 

دانلود فیلم معجزه : عشق با لینک مستقیم

 

در صورتی که لینک بالا باز نشد از طریق یکی از لینک های پایین آدرس جدید سایت را پیدا کنید.و از طریق ان وارد سایت شده و فیلم یا فیلم مد نظر خود را جست و جو کنید.

لینک اول - لینک دوم - لینک سوم

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: تماشای آنلاین فیلم معجزه : عشق , تماشا قسمت اخر فیلم MUCİZE 2: ASK , زیرنویس چسبیده فیلم MUCİZE 2: ASK , دانلود فیلم MUCİZE 2: ASK , ,
:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آبان 1401 | نظرات ()